2010. szeptember 26., vasárnap

Mustáros-szójás Vegyes

A mai ebédet a tegnapi maradékokból (rizs, párolt zöldségek, sertés karaj) dobtam össze. A kutyának sok lett volna (meg amúgy is túlságosan el van kényeztetve), de kidobni sem akartam, így hát újra hasznosítottam a hűtőben találtakat.
Ránézésre egy nagy katyvasz, de a látszat ne tévesszen meg senkit. Nagyon fini lett, még legnagyobb kritikusom is egy óriási adagot burkolt be belőle.
Egy nagy adag hagymát pirítottam meg oliván, aztán rádobtam a husit. Meg spékeltem egy nagy adag mustárral, ment bele só, bors és regiment kakukkfű. Mikor a husi megpuhult, beletettem a párolt zöldségeket. Aztán találtam még a konyhaszekrényben, elfekvőben egy kis szójaszósz így hát azt is beledöntöttem (ha lúd, legyen kövér) és így főztem össze az egészet. A legvégén egy icipicit besűrítettem.
Íme az eredmény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése